مراحل ساخت بازی آنلاین جنگ گانگسترا ( قسمت اول )

بازی آنلاین جنگ گانگسترا

جدید ترین بازی تولید شده توسط بنده ( حسن ثنایی ) بازی آنلاین جنگ گانگسترا میباشد .

من در این پست ها قصد دارم ؛ قسمت هایی رو هر سری منتشر کنم که مراحل ساخت و تهیه بازی رو برای شما عزیزان به نمایش بذاره و در آینده نیز تجربیاتی رو برامون داشته باشه.

توضیحاتی درباره بازی آنلاین جنگ گانگسترا :

بازی آنلاین جنگ گانگسترا بازی ای در سبک دفاعی و حمله ای هست ، یک جور بازی استراتژیک با گرافیک فوق العاده و سناریو بسیار جذاب با انواع مود های بازی و داستان نا تمام ...
بازی جنگ گانگسترا مسلما یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط بنده خواهد بود و امیدوارم شاهد پیشرفت و جذب کاربر توسط این پروژه سنگین باشیم .

در حال حاضر بازی در مرحله ساخت میباشد و برخی از بخش های بازی تکمیل شده و در حال حاضر بخش های مربوط به ثبت نام و ورود کاربران تکمیل شده و با انتشار چند عکس از این صفحه خوشحال میشم در صورت داشتن سوال ، پیشنهاد و انتقاد اون رو در بخش نظرات بیان کنید .

مسلما بزودی بخش های بیشتری از بازی طی پست های متوالی گذاشته خواهد شد :

صفحه خوش آمد گویی
صفحه مربوط به ثبت نام کاربران
نمایی از لوگوی بازی در زمان بسته شدن همه بخش های صفحه

از اینکه این پست رو تماشا کردید و مطالب اون رو خوندید از شما دوست عزیز متشکرم .

موفق و پیروز باشید / حسن ثنایی

13 دیدگاه برای “مراحل ساخت بازی آنلاین جنگ گانگسترا ( قسمت اول )

  1. سلام.
    گرافیک خوب و یکدستی داره. فقظ زمین بازی یکم خلوته. بنظرم گذاشتن یه جنازه خوبه.
    آیا این بازی بخش آفلاین داره؟
    امیدوارم بازی جذابی بشه.

    1. سلام

      ممنون ، زمین بازی در اصل زمین بازی نیست ! این بخش مربوط به بخش ثبت نام و ورود میشه ؛ این بخش ی سری انیمیشن هایی هم داره که به دلیل عکس ثابت بودن برای شما قابل نمایش نیست .

      بازی یک بخش استوری مود داره ، اما اگر منظورتون این هست که به تنهایی یک بخش آفلاین داشته باشه ، متاسفانه خیر …

      ممنونم .

      1. ممنون بابت پاسخ. واقعا فکر نمیکردم این بازی بخش داستانی داشته باشه. این کار خیلی خوبیه. چون بعضی ها که آنلاین بازی نمیکنن( از جمله خودم) میتونن از بازی لذت ببرن.

        1. بلعکس بخش داستانی بازی ۵۰ مرحله هست ( برای نسخه اولیه ) این مقدار داستانی تا ۲۵۰ مرحله و حتی بیشتر هم تهیه خواهد شد .

          بخش آنلاین بازی جذابیتی دیگه داره ، اما بنده بازی رو به طوری نوشتم که کاربر باید کاربرا حتما برای باز شدن بعضی از شخصیت های بازی در اکانتشون مجبور باشند مراحل بازی رو باز کنند .

          ( توی هر ۱۰ مرحله ۱ شخصیت جدیدی که نه از طریق پول و نه شانسی میشه بازش کرد ؛ باز خواهد شد )

          به این صورت کاربرانی که بازی آنلاین رو انجام میدن مجبور خواهند شد برای باز شدن این شخصیت ها که جزو مهم ترین شخصیت های بازی هم هستند بخش داستانی رو هم طی کنند .

  2. سلام خدمت آقای ثنایی بزرگوار آقای ثنایی چطور میشه شما که انقدر حرفه ای هستید توی ساخت بازی هنوز که هنوزه حتی یک بازی منتشر شده هم ندارید؟
    این بازی کی منتشر میشه من واقعا از همین الان منتظرم بازی بیاد تا هم بخش داستانی رو بازی کنم هم آنلاینش رو باور میکنید از همین الان عاشق این بازی شدم؟؟؟

    1. سلام

      بنده قبلا بازی ای با عنوان نبرد مدرن منتشر کردم ، اما به دلیل تجربه کمی که داشتم اون پروژه شکست خورد و بعدا جمع کردم و ترجیح دادم تجربیاتمو بیشتر کنم .
      در حال حاضر فکر میکنم به قدری تجربه به دست آوردم که بتونم کاری که میخوام رو انجام بدم .

      این بازی معلوم نیست کی منتشر میشه ، چون بنده روزانه بیشتر از ۱ ساعت نمیتونم روش وقت بذارم و اکثرا بازی های این سبکی و آنلاین باید حدودا ۵ .۶ ماه کامل و هر روز روش وقت بذاری ، از اون جایی که من وقت کمی دارم ، معلوم نمیشه که چقدر طول بکشه . شاید ۲ .۳ ماه طول بکشه ، شایدم ۱ . ۲ سال طول بکشه 😐
      خدارو چه دیدی ؟ دیدی تونستم سریع جمعش کنم ، چون گرافیک بازی کامل هست و برنامه نویسی های سمت سرور بنده هم تقریبا آماده هست ، پس میمونه دیزاین و پایه ریزی سناریو بر روی بازی .

      والا باورم که میشه ، ولی بر این عقیده هستم که شما به بنده لطف دارید وگرنه بازی که عاشق شدنی نیست 🙂

  3. سلام.
    پیشنهاد میکنم برای جذاب تر کردن بازی اچیومنت های مختلف در بازی بگذارید. مثلا اگه کاربر تونست کلاه دشمن رو بزنه جایزه بگیره.
    البته اگه به گیمپلی بازی میخوره.

    1. بازی بخشی به اسم ماموریت ها داره ، اما اینکه کلاه یا مثلا هد شات بزنه هم چیز جالبیه ، از اون جایی که اجزای کاراکتر ها بصورت جزء به جزء وارد شده در کانستراکت ، باید ببینم میشه باکد نویسی یا ایونت نویسی خاصی کاری کرد که بخش های بدن رو شناسایی بکنیم یا خیر . اگر بشه پیشنهاد شما رو هم پیاده میکنم .

      1. ممنون. ببخشید یه سوال درباره کانستراکت دارم.
        من یه اونت نوشتم مثلا دکمه f رو زدم بازی لود بشه. ولی وقتی بازی لود میشه چند ثانیه اول بازی خیلی کند میشه. کلا ایونت هام ۸۰ تاست. حجم پروژه هم ۳۰۰ کیلوبایته.

        1. امکان داره از ایونت و یا ایونت هایی استفاده میکنید که باعث این موضوع میشه ، مثل ایونت Every Tick و خیلی از چیز های دیگه .

          مورد دوم هم احتمالش کمه اینه که سیستمتون ضعیفه و کشش و رم خالی برای اجرای برنامه رو نداره .

          اما اینکه میگید فقط اول برنامه اینجوری هست یعنی در همون بخش ایونت نویسی اشتباهی صورت گرفته .
          شما با استفاده از کنسول دیباگ میتونید مشکلات ایونت نویسی رو حل کنید .

          1. ممنون برای پاسخ. احتمالا مشکل از همون every tick هست. چون اول بازی همه چی خوبه ولی از وقتی که object ها شروع به تولید میکنند بازی کند میشه.

  4. واقعا خسته نباشید!!!!
    انیمیشن های بازی رو با چه برنامه ای ساختید؟
    لطفا اگه میشه یه گیم پلی کلی از بازی بزارید…..

    1. ممنون
      با ایلوستریتور /
      گیم پلی بازی بخش آنلاینش هنوز تکمیل نشده ، بعد از تکمیل بخش گیم پلی بازی به طور کلی منتشر خواهد شد .
      احتمالا این مورد بین ۳ تا ۸ ماه طول میکشه .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره من

حسن ثنایی

داستان من

سلام ؛ من حسن ثنایی هستم ، از سال 1390 که برای اولین بار با واژه بازی سازی و برنامه نویسی آشنا شدم در حال فعالیت هستم ، فعالیت حرفه ای من از سال 1393 شروع شد و تا کنون ادامه دارد .

fa_IRPersian
en_USEnglish fa_IRPersian