مراحل ساخت بازی آنلاین جنگ گانگسترا ( قسمت سوم )

با سلام به شما همراهان عزیز ؛ شما میتوانید همینک قسمت های اول و دوم از مراحل ساخت بازی جنگ گانگسترا رو در لینک های زیر مشاهده نمایید :

و اما در سومین مرحله از ساخت بازی آنلاین جنگ گانگسترا بالاخره سیستم استوری مود بازی تکمیل شد . مسلما یکی از سخت ترین بخش های ساخت این بازی هوش فوق العاده مصنوعی بازی بود که به طرز عجیبی از متغیر های تو در تو و با تکنیک های محاسباتی و برنامه نویسی شده در سمت کانستراکت و سمت سرور بود . البته بخش تست و آپگرید دشمنان و کاراکتر ها هنوز کار داره و باید حتما بالانس بشن و طی تست هایی که در آینده از بازی گرفته میشه این محاسبات باید دقیق تر صورت گیرد و ما باید سعی کنیم تا به بهترین شکل این موضوع رو برای کاربران روشن کنیم که تمامی کاراکتر ها امکان بالانس خواهند داشت و از آنها نیز برای آپدیت های بازی کمک بگیریم .

در حال حاضر بیش از ۱۰ پلیر تست بازی را به مدت حدودی ۴ روز هست که تست میکنند ، تا الان بازی به خوبی پیش رفته اما باگ هایی هم داشت که سریعا برطرف شد . امید است که در نسخه بعدی تست ، بخش های آنلاین دیگر به بازی مانند بخش نبرد آنلاین افزوده شود و پلیرتست های بعد از تست کامل این بخش مشکلات اون اون رو به ما گزارش بدهند تا بتونیم در نسخه ریلیز و اصلی بازی اون هارو حل کنیم .

برخی از عکس های بازی در حال تست بر روی گوشی کاربران :

با تشکر از تماشای مطالب بنده . موفق و پیروز باشید / حسن ثنایی

18 دیدگاه برای “مراحل ساخت بازی آنلاین جنگ گانگسترا ( قسمت سوم )

  1. سلام.
    طراحی خیلی خوبی داره. فقط تو عکس آخر(سوم) پایین در سایه اش یکم بد در اومده.

    ممنون که به مخاطب احترام میگذارید.

    امیدوارم بازی بره برای صفحه اول مارکت ها.

        1. یک سایه که هست ، اما جزو طراحی هست ، البته لایه باز هست طراحی و قابل ویرایش هست ، اما اگر موضوع مهم رو مخی هست لطف کنید از عکس اسکرین بگیرید و دور اون قسمتی که میگید یک دایره یا خط قرمز بکشید بفهمم دقیقا چی هست .

          الان زیر در یک ، روی پله ها ، یک سایه بلند و یک سایه کوتاه هست .

  2. سلام حسام جان
    مثل اینکه این یکی بازی رو دیگه قراره تا منتشر نکنی , ول نکنی :))
    خسته نباشی و یه سوال , این عکس آخریه جزئی از بازیه واقعا؟
    اگه آره اون ماشین و کارکترهای کنار ماشین خیلی بزرگن نسبت به دشمن ها و محیط.

    1. سلام محمد جان خوشحالم که میبینم نظر گذاشتی . امیدوارم که بزودی برگردی و بتونیم با هم کار کنیم .

      آره قصدم این هست که این بازیو حتما منتشر کنم .

      عکس آخر جزو سناریو بازی هست و گیم پلی هست ،
      محمد جان قضیه بزرگی و ماشین رو اگر کمی دقت کنی میبینی که بر اساس یک حرکت گرافیکی ، هرچقدر که شخصیت ها و ماشین به صفحه نزدیک تر هستند بزرگتر هستند و کاراکتری که اسلحه دستشه و از همه دور تره کوچیک تره ؛ با این حال نسخه تست بازی رو بزودی منتشر میکنم ، حتما اگر خبر دار شدی دانلودش کن و نظرتو بهم بگو ، اگر به نظرت اونجا هم کاراکترا الکی بزرگ بودن بهم بگو تا درستشون کنم ، خداروشکر دیگه اون مشکل جا به جایی کاراکتر هارو هم ندارم و توی این بازی خیلی خوب تا الان جلو رفتم .

      فکر میکنم اگرم مشکلی توی بازی باشه اکثرا همین مشکلات کوچیک و پیش پا افتاده هست . ولی واقعا خوشحال میشم هرچی بود بشنوم ، مخصوصا از شما 🙂

      ممنونم ارت.

  3. ممنون حسام
    سایتت رو چک میکنم همیشه , خروجی گرفتی حتما اینجا بذار تست میکنم

    به امید دانلود فراوون برای بازیت.

    1. ممنونم ازت ، مطمئن هستم بازم با پیشنهادات و انتقادات خوب و به جات بهم کمک میکنی تا این پروژه رو هرچی بهتر در بیارم .
      انشالله بزودی مشکل یا مشکلاتت حل میشن و میتونی ی نفس راحت بکشی . هممون به هر حال داریم با مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم :))

      بعد از این پروژه میخوام برم روی ی پروژه جدید دیگه ، که بزودی اونم ردیف میشه گرافیکش ، امیدوارم به همین زودیا مشکلت حل بشه که بتونیم اونو باهم بسازیم 🙂

  4. سلام
    چیزی که از عکس ها معلومه بازی خوبی از آب درمیاد امیدوارم موفق باشید
    توی عکس آخ ریکمی نور کاراکتر های دشمن روشن تر از پشتشونه
    یکم باید تاریک تر بشن.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره من

حسن ثنایی

داستان من

سلام ؛ من حسن ثنایی هستم ، از سال 1390 که برای اولین بار با واژه بازی سازی و برنامه نویسی آشنا شدم در حال فعالیت هستم ، فعالیت حرفه ای من از سال 1393 شروع شد و تا کنون ادامه دارد .

fa_IRPersian
en_USEnglish fa_IRPersian